We were unable to load Disqus. If you are a moderator please see our troubleshooting guide.

Sa'adun Sulaiman • 4 years ago

Sebelum "THE FASHIONABLE HEAD-GEAR" mengelar Tuan sebagai angkuh dan pensayarah tahap tadeka mengelar Tun sebagai Dictator, elok lah kamu berdua cermin muka dahulu dengan mengingat kembali kata kata para pemimpin kamu yang lain yang tidak mencerminkan Parti kamu yang konon nya memperjuang kan "ISLAM" dan suka bercakap dolak dalik.

Kemunculan Tun Mahathir ada lah untuk memperbaiki system pemerintahan yang angkuh dan "DICTATOR" sehingga menyukar kan kehidupan rakyat terbanyak. Hoi kamu berdua tak nampak ke?. Yang menyukai pemerintah yang angkuh dan dictator ada lah parti kamu sehingga nak menjadi "KING MAKER" konon. "KING MAKER" apa kalau skandal 1 MDB dan kemasukan wang sebanyak RM 2.6 billion kedalam akaun se seorang yang kamu sanjung itu di diam kan begitu sahaja.

Semasa aku menyertai parti kamu yang telah hilang arah tujuan itu setiap kali ada usrah dan ceramah kerap mengingat kan para ahli agar melawan kemungkaran. Kini kelihatan Tun yang memperjuangkan nya. Dari sudut mana jongos jongos berdua menuduh beliau angkuh dan dictator?

milo0panas1 • 4 years ago

Diktator politik atau apa diktator pun, dr mahathir telah pun pencen. Skrg dia mau bersama rakyat. Dia sudah di hujung usia. Sebagai org islam kita sepatutnya berdoa supaya dia beroleh husnul khotimah. Pas konon parti islam tapi dendam kesumatnya mengalahkan firaun.
DIKTATOR POLITIK pencen yg kini bersama rakyat tentulah lebih bermaruah drpd PELACUR POLITIK yg tegar dgn jenaka otak mereng utk sekadar menjadi king maker @ barua politik.

Politik matang & sejahtera? Apa tu? Lawak giler lah pas ni. Parti tak guna