We were unable to load Disqus. If you are a moderator please see our troubleshooting guide.

Paradise SLU • 1 year ago

That lady calling Snake who protected her while she was in the comfort of her home a "spineless coward" wow, well what goes around comes around.

Balder777 • 1 year ago

The same Lady who constantly encouraged harm on Arneid and other slaves.

Paradise SLU • 1 year ago

Yes she is wicked, we dislike her.

“Those who insult the brave from their safe havens will one day face the consequences of their cowardice.”

— Anonymous

Kirito • 1 year ago

Canute does know thorfinn but doesn't want to see him I thought they were friends

Taleb Mohammed Housseyn • 1 year ago

Is not about being friends. People are afraid when it comes to the ones who knows them well

Kirito • 11 months ago

Oh so Canute was afraid of thorfinn or something why because thorfinn knows he's weak or something

I don't think they were friends more like Thorfinn was his bully lol, Thorfinn used to point out to him how weak he is everytime, and maybe Caunte is afraid that Thorfinn might try to harm him again for killing Askeladd but he's ignorant of how Thorfinn is no more the guy he once used to be.

Kirito • 1 year ago

She's also the lady that said what happened to arnheid that's why ketil killed arnheid

Billy Bob • 1 year ago

unfortunately it seems like that there are many like her in real life

Paradise SLU • 1 year ago

Sad but true, thanks for your reply.

Rockfire • 1 year ago

unfortunately there are as many, if not more, men just like her in real life.
i mean look at the comments, lmao.

Billy Bob • 1 year ago

not sure why you bought up men, i was talking about everyone

Fuck YoutubeCensorship • 10 months ago

Unfortunately there are as many, if not more women just like her in real life.
i mean look at the comments, LOL.

Deus The Great • 1 year ago

Women ☕

Paradise SLU • 1 year ago

Well Deus she is sigh.... less talk about her the episode was really good.

Justin Posey • 1 year ago

Yeah, she is a crappy person, but that definitely wasn't what I took from this episode... most people put their own lives first especially if you're a privileged old woman, to her Snake is simply her guard. Which shows what a great dude Snake is... her like Thorfinn and Einar, was probably happy to end up on Ketils farm. Was a great episode, and I think the next will be even better, and I'm sure the one person who bet that Thorfinn could take up to 99 punches, was one of the people of Canutes inner circle, or maybe Canute himself.. because they know exactly who Thorfinn son of Thors truly is...

Paradise SLU • 1 year ago

Justin you are exactly right, thanks for your good comment you have a safe day.

Kirito • 1 year ago

Thorfinn gonna dodge that 100 punches that's impossible but he is short and he can always just land blow on that guy's face or something but he chose to not go with violence

Anigirl • 1 year ago

I got annoyed at her like I wanted to throw her in the battlefield so she could experience what it was like to be there. She should be greatful to Snake.

Paradise SLU • 1 year ago

Anigirl exactly, she was not greatful to begin with from the first time I saw her, that meant trouble.

How are you today?

Anime & Rutabagas • 1 year ago

Can you withstand 100 blows?? lol

Archie Andrew's 1000 • 1 year ago

This's Thorfinn were talking about here lol

Sprayquaza • 1 year ago

Thors lived with about 20 arrows in him , they have it in their bloodline to be amazing punching bags.

00dax • 1 year ago

Hes also related to Thorkell that beast of a man that would make Drott look small in comparison

Kirito • 1 year ago

We haven't seen thorkell alot in this season I miss that crazy monster guy

00dax • 1 year ago

yea same he was always fun

Olly Wang • 1 year ago

For like 30 seconds lol, I'm pretty sure I could do the same if not longer

Gojo with limits • 1 year ago

Olly you would probably die, if a arrow past by you. Stop capping.

Hexagon FORCE • 1 year ago

Olly you once peed your pants getting jumpscared by dora in our childhood. Stop capping and wash the dishes before mom gets you

a reasonable dude • 1 year ago

wtf are you on, you're the one that said you would be able to take 100+ hits from a mountain of a man not him...just go back to watching cocomelon lmfaoo

OfficialDrixMalone • 1 year ago

Even though they're strong & durable men, they're still nothing compared to Takemichi from "Tokyo Revengers" lmao!! That idiot was literally BORN to take beatings and nothing else smh.

Meggido • 1 year ago

Real question is if he can withstand 100 ****jobs *cough* *cough*

vsmarzt • 1 year ago

AYO ?

Sprayquaza • 1 year ago

Whoa Whoa , I also need this info for my thesis.

Os • 1 year ago

Dark souls haha

Paradise SLU • 1 year ago

Lol.

Giving or receiving?

Kirito • 1 year ago

Thorgil was it looks like he left the farm and my guess he will be the enemy if he does that

Solar • 1 year ago

Not if you don’t know the trick to it like Thorfinn said

vovan1 • 1 year ago

something tells me the other guy's hand will be busted.

Sterben • 1 year ago

Probably not, I think what Thorfinn would do is probably when the punch connects to his face he will sway it to the direction where the punch is going to lessen the damage he would get, like if he gets hit in the left cheeks and the punch is going to the right he would also turn his head to the right. It's a pretty common technique in boxing and other martial arts, but its pretty damn hard to master.

Klaxxi • 1 year ago

And drott is getting tired aswell might be a vet but still he wont be able to use full force for 100 punches

Plokko • 1 year ago

Also he will lessen the damage but he will receive it;
100 blows from a warrior that's trying to kill you won't be nice either way

Pineal Armstrong • 3 months ago

the trick is block their punch with your face/head

Whoever • 1 year ago

Depends on the blows

Pineal Armstrong • 3 months ago

blow jobs....from 100 men

Deus The Great • 1 year ago

Drott get mocked by his men but take it out on Thorfinn lmao.

Endrit • 1 year ago

he was prepared for 100 men anyway

BasedAburame • 1 year ago

That's like a punch per man. They'd never get that much LOL