We were unable to load Disqus. If you are a moderator please see our troubleshooting guide.

Paradise SLU • 1 year ago

Whoa! breast showdown, mid anime indeed, episode was good final rating is 7/10.

Deus The Great • 1 year ago

5/10 at best and it should be way lower.

Paradise SLU • 1 year ago

No will give it a 7, Deus it was really mid.

Aleste • 1 year ago

You finally kiss her, and you STILL don’t become human?

Watchforever • 1 year ago

That’s it I don’t this will get a second season unless we get an announcement

Phil Crownz • 1 year ago

Nope just 2 ova coming in April 26

strange guy • 1 year ago

That’s done I guess

lady vivi ★ • 1 year ago

Kissing the dog is by far the least f*cked-up thing that happened in this anime.

Deus The Great • 1 year ago

Dude refused to be 100% guinea pig but 200% guinea pig instead. Dude is so stupid, it doesn't have to be Inukai specially but any humans. And as long as you're a dog, he will get monitor and just continue being a guinea pig for life.

Dude is just a perv at the end of the day as Inari said, and tried to make up the excuses not to turn back to human.

Tavv • 1 year ago

Yes he even forgot about his parents or if someone is looking for him.

Daniel • 1 year ago

Please delete this crap

Noah Winns-Cromer • 1 year ago

Stay tuned for the finale of some uncensored culture.

Watchforever • 1 year ago

Lol

Anos voldigoad • 10 months ago

Fuck breastfeeding 💀💀💀💀

Payghambar • 1 year ago

Imma put an end to your suffering with just a buck shot

kodi_cody • 1 year ago

Inari is on crazy girl...I like her. 🤣
Hold on He kissed her but he still remained a human?
I guess that was just an excuse to have a seconed Season I guess...
Boobmania for the end of the season.

Marcelus • 1 year ago

VVhoa

Kelvin Goh • 1 year ago

That's terrible, because MC' was too dumb to realize his status during beginning, and failed to finish a revenge.

Phil Crownz • 1 year ago

In the manga karen turn the mc back into a human n he suck on Karen's mom titty

Phil Crownz • 1 year ago

Ok That mad scientist bitch is fucking crazy n I have a feeling since episode 1 this anime was going to be on the same level of bullshit as love flops hell this shit surpassed n all this anime did was rekindle my love for dog fucking women porn which is better than this because the dogs go straight to fuck n not ecchi bullshit,from all the other that came after interspecies reviewers will there be any anime like interspecies reviewers that not horrible,awful,stupid,problematic bullshit like this n the other, I just want a shit ton of perfect successor of interspecies reviewers n never this shit again

kodi_cody • 1 year ago

Interspecies reviewers was peak ecchi.
I don't we are going to have anything like that again.

Phil Crownz • 1 year ago

Damn straight n God damn it