We were unable to load Disqus. If you are a moderator please see our troubleshooting guide.

Judgment526 • 1 year ago

Yamada: mature, casual date style

Ichikawa: stalker style

Anime & Rutabagas • 1 year ago

I need that stalker drip lol

Anime • 1 year ago

Your profile picture 💀

Higheye • 6 months ago

I've got the school shooter drip instead. Fr, as long as i coordinate my outfit right at least. I have a lot of black hoodies, then i just gotta put on a pair of jeans, then i also have a long green leather coat.

Kirito • 11 months ago

That's probably why yamada did not recognize ichikawa

Meggido • 1 year ago

He has the whole kit

MeguminExplosion • 1 year ago

when Ichikawa walked around Yamada to make sure it was actually Yamada I died laughing. 💀

Ichikawa is like a mini Hatchiman. Skeptical and pessimistic about everything lol. And super awkward. Bro turned into Mikasa with that scarf.

Nan Demo K(Nai)ves • 1 year ago

I'm glad he realized how particular he looked, the date would have looked very different.

Kirito • 11 months ago

Ichikawa ordered a coffee because the price of the cake is 1000 yen only to get yamada to pay all for it nooooooooo it was treat date

Dreamblade • 10 months ago

He was torn between wanting to pay for himself and being poor.

Bleh • 1 year ago

Ichikawa: Alan Walker style

Dbz Directioner • 1 year ago

Seriously when I saw him, I got "Oshi no Ko" Flashbacks.

yalocaldex • 12 months ago

that's a quiet kid starter pack dude....I got one

Whoever • 1 year ago

- Is that really her?
(starts eating)
- Yep, definitely is

Anime & Rutabagas • 1 year ago

Name a more iconic duo….

Yamada and food lol

MeguminExplosion • 1 year ago

Whats the best way to Yamada's heart. Giving her Chidori Food.

Ryujin Kobayashi • 1 year ago

NAHHH xD

Fidan • 11 months ago

Yamada and Ichikawa

Kirito • 11 months ago

Yamada and akane hehe

Meggido • 1 year ago

If yamada isn't stuffing her face, something is VERY wrong or that's an imposter

Judgment526 • 1 year ago

Unmistakable. xD

Ohms Nuttachai • 1 year ago

I love how she still tried to finish her snack after that lol

Junnie Mae • 1 year ago

If Yamada ain't eating, the sky would be falling!~

Lord • 1 year ago

That's her mark.

Anime & Rutabagas • 1 year ago

Looking like a stalker -5pts
Called her mom cute -10pts
Lied about hating sweet stuff -5pts
Made Yamada order -20pts
Mansplained fashion -15pts
Made Yamada pay -20pts
But walking home while holding hands +100pts

Yeah I’d say this was a successful date lol

Meggido • 1 year ago

Holding hands should've been censored though. Way too cultured

BunnyLuvr • 1 year ago

It was tooooo leeeewwwdd for my eyes to behold

Superb Villain Veigar • 1 year ago

Is she pregnant now?!! :O

xD

Paradise SLU • 1 year ago

Lol.

Nikola Nikolov • 2 months ago

yes in anime that's how it works for suuuuure

lampuiho • 8 months ago

TBF, when the girl grabbed my hand, I became really hard. It was winter too.

Mini_Minion • 1 year ago

and even worse: They hold hand in public, where all the kids could watch. They should feel ashamed!

MeguminExplosion • 1 year ago

Ichikawa complains about sweaty clammy hands. Also Ichikawa: Holding hands. Ichikawa not realizing he hit the jackpot.

Puppet Dollieca • 1 year ago

My first time walking holding hand with my gf is when I realize…most of the romantic thing you see typically not as comfortable as people imagine LOL..hot and sweaty 🤣🤣🤣🤣

Dreamblade • 10 months ago

It's because the sudden rise in temperature that caused her to take her scarf off. If it had remained cold, she wouldn't have sweat so much. But yeah that happens when you're out on a date.

Nikola Nikolov • 2 months ago

naa the temperature Yamada was experiencing had nothing to do with the weather

sasuke_md • 1 year ago

14:58 Eren wraps the scarf around Mikasa, gender reversed. Red scarf!

Aihara Mei • 1 year ago

Oh no! let's not raise that flag.

STAX • 1 year ago

I mean, it wasn't really Mansplaining because he wasn't doing it to dominate, but close enough I guess?

T_DS • 4 months ago

Nah, it was typical western woke localisation ... the kind that makes the studios now use AI and fire the activists. And rightfully so!

It's annoying when they don't literally translate stuff ... .😤

I especially love the kind of translation where the localizer even goes as far as to add an extra *remark*, explaining a concept or saying.
Learning something about Japanese culture is always a lovely extra 😊
Those kinds of people deserve their job. 💯%

Great Secret • 1 year ago

Only holding hands is enough for a perfect date

Wasa B • 1 year ago

Hey, god... it’s me again

Filipe Cordeiro • 1 year ago

in his defence he didnt know it was a date so that should count for something xD

Meggido • 1 year ago

This anime really went from my least favorite on a saturday to the one i loom forward to the most.

When yamada held his chin up. That was so wholesome. Ship must sail!!!

Wasa B • 1 year ago

Thh i gotta give yamada a lot of credit for always being the one taking initiative and powering through it since he’s so slow, overthinking, and oblivious

Angelione • 1 year ago

"slow, overthinking, and oblivious"
Like the most men? 😅
Pretty sure every guy had that moment in bed (or in shower), "Wait, that girl 5 years ago flirted with me?!"

Wasa B • 1 year ago

That is a good point, but Some girls are really subtle tho. Yamada is clear she want to be close with him

Angelione • 1 year ago

That's why most male oriented animes (like harems or love triangle rom-coms), have heroines act pretty much direct with protagonist.
Well, weebs mostly introverts that dont really find themselves as initiators in relationships. Introverts can initiate intimacy, but long after relationship start.
Direct women also pretty much popular among men even irl.

Noah Winns-Cromer • 1 year ago

Too bad there's only 2 episodes left.

Meggido • 1 year ago

Yes it is. Noah I'm sad lol