We were unable to load Disqus. If you are a moderator please see our troubleshooting guide.

Abu Samah Aliddin • 6 years ago

Pm sepatutnya bawa org yg mengaitkannya dgn syaaribu kemahkamah...biarkan org tu bankrup

Guest • 6 years ago

Standard pembunuhan msia,hanya dgn C4...banggang

Aiman Hilmi • 6 years ago

Don't be arrogant Razak Baginda. I saw how you behaved before and after your acquittal and ALLAH's Court will decide who is innocent and who actually murdered her! No one can run away from that!

test • 6 years ago

2)
Even in the United States, murders happen because of guns, but if
Bolehland implies murder by C4 is 'normal', that just shows Bolehland is
far worst than the United States.

test • 6 years ago

1) 'kes pembunuhan biasa' in Bolehland involves C4?

If that's the case, that would imply Bolehland is very very unsafe for the easy access to explosive to commit murder.

yusorf • 6 years ago

Tapi cara kau dapatkan perlindungan dari pasukan keselamatan Malaysia sungguh luar biasa

Chuan Seng Yong • 6 years ago

Razak, you are the one should be hang to death.... Altantunya look for you and then she died... you are responsible for her death... you can run away to UK or any place for now but not forever... One day you be running all the way in Hell

Panglima Melayu • 6 years ago

Bila razak buka mulut mula la macai tak percaya dan buat spekulasi sendiri.. Macai ada ke yg tau siapa bg arahan pada sirul dan azilah? Tak jawab lak.. ke main rasa2 je? Kalau setakat nak buat fitnah tu main jauh2 la.. macai sebut kemasukan tuya ke malaysia dipadam..apa airport takde cctv ke? Apa bukti rekod dipadam.. pastu tak habis2 kaitkan tuya kapir ni dgn najib padahal hanya tian chua yg pnh nmpak najib mkn mlm dgn tuya ni..dan ada bukti bergambar konon lah! Kalau btul knp tian cuak ni tak tampil bawa bukti tu

panglima bodoh • 6 years ago

u pun kapir juga ke??

Panglima Melayu • 6 years ago

Kau la..bukan aku haha

luckylemak • 6 years ago

Razak Baginda, why are you living in the UK? What are you afraid of? Musa introduced you to Sirul and Azilah, moments later Altantuya was found dead. Both police officers were highly train to defend the Prime Minister, the most important man of Malaysia. You openly claimed that Najib and your good self are friends and he is absolutely innocent. Sirul claimed he was paid RM100,000 and her mother told the press that he was just following orders. You accused both murderers are rogue officers, just like any unlawful killings did by PDRM. IGP cannot keep quiet on your statement because your claim is a very serious accusation towards the image of our police forces. to solve the mystery, all we need is to trace where the money comes from.

C4 lelong • 6 years ago

C4 biase je!! Ko punye gerai nasi lemak bleh dpt??

CuriousCat • 6 years ago

The truth is in Bala's SD 1

Mybarter • 6 years ago

HAHA..kelakar betul kenyataan razak ni.

Shahrulzaman Shafie • 6 years ago

Baru sekarang pandai berkokok satelah lari kaluar negara bertahun tahun. Sepatutnya duduk diam jangan berkokok. Undang undang Allah tidak akan terlepas.

Guest • 6 years ago

Bangkai gajah
Tetap di hidu ,sampai bila lagi nak menipu ?

Affendi Syah • 6 years ago

kenapa stelah sekian lama dibebaskan baru skrg ni keluarkan kenyataan.......apa motif anda keluarkan kenyataan seperti itu

Adam • 6 years ago

Aku tidak percaya masyarakat untuk melindungiku. Aku tidak berhasrat untuk meletakkan nasibku di dalam tangan manusia yang hanya kelayakan adalah bahawa mereka berjaya menipu masyarakat untuk mengundi mereka.

yus • 6 years ago

Mengapa tak tanay pendapat mengapa rekod perjalanan Altantuya ke Malaysia dipadam oleh Immigresen, apakan pejabat immigresen bertindak sendiri atau menurut arahan dari luar?

Rizal Razman • 6 years ago

Hai bro razak...Yg ko duduk kat luar negeri tu kenapa? ??

Rizal Razman • 6 years ago

Hai bro razak baginda. Yang ko lari ke luar negeri kenapa.?

Guest • 6 years ago

C4 Biasa...
?Biasa ?

kemethai • 6 years ago

Luar Biasa atau Biasa

pokadox • 6 years ago

Keterangan yang berselindung dari kenyataan, yang menyebabkan menjadi tanda tanya apakah motif pembunuhannya. Apa pula yang mensabitkan tiba-tiba ada yang membuat SUmpah LAknat di masjid semasa pengundian di Permatang Pauh kononnya tidak mengenali Altantunya. Jawapannya sudah jelas kerana takutkan MANUSIA lebih besar dari takutkan ALLAH. Maka mulut pun terkunci.

Pengundi • 6 years ago

Abdul Razak Baginda tak boleh tidur pada waktu malam.

Kamaruzaman Mahmood • 6 years ago

Adakah kerana dia rakan rapat seseorang atau pernah menjaga seseorang maka orang itu pula dikaitkan. Apa motifnya? Razak dan dua pegawai polis tu juga ada kambing dan kucing sbg rakan rapat dan selalu dijaga . Kenapa kambing dan kucing ini tidak dikaitkan juga. Oh ya. Kambing dan kucing tidak memegang jawatan penting.

Nordin Kcd • 6 years ago

Semua rakyat Malaysia rasa hairan kenapa dan apakah motif Altantuya dibunuh oleh dua bekas kakitangan UTK ini sedangkan Altantuya sendiri dikatakan sedang menggangu Razak Baginda. Apakah hubungan dua kakitangan UTK ini dengan Razak Baginda kalau Razak Baginda bukan menjadi motif yang mendorongkan mereka bunuh Altantuya?? Kalau bukan Razak Baginda, siapa pulak di belakang dua bekas kakitangan UTK ini hingga mereka boleh guna pengebom dari unit tersebut?? Razak Baginda tidak boleh kata ini cuma pembunuhan biasa kerana ia akan mengundang lebih banyak rasa syak wangsaka terhadap pembunuhan ini.